Śledzenie poczynań konkurencji na internecie nie zawsze jest rzeczą naganną.

8-O
Śledzenie można czasami nazwać analizą. Taka analiza stron internetowych konkurencji jest cennym źródłem wiadomości szczególnie przydatna gdy przygotowujemy własną kampanię marketingową.  O tym piszemy na stronach Projektu IQ-arius.


Analiza to jest inteligentne rozpracowanie taktyki zastosowanej przez konkurencję i zaadoptowanie jej do naszej własnej sytuacji: Analiza to nie bezmyślne kopiowanie. To proces intelektualny. Jeżeli nie potrafisz podołać temu zadaniu, zdaj się na detektywów internetowych.

Iqarius Creation Group
Czerwiec 2012

Artykuły w temacie ,
Copyright 2009 - 2012 © ICG. Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Linki, które pokazujemy na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Ich aktualność była sprawdzona przez edytora.